usa

usa

onsdag 4 augusti 2010

sänder ett livstecken

jag lever men det har inte funnits mycket tid över till data världen
just nu är jag super förkyld
drygt när dagarna handlar om att försöka överleva
Elwiras frågor har ökat
hon undrar om ALLT
tycker att hon vet bäst & att vi borde alla göra som hon vill :)
min goding som har blivit så stor
hon frågar efter lekkamrater nu
har väl tröttnat på ledigheten & vill tillbaka till vardagen
den kommer
efter Teneriffa resan som sker 31/8
då gott folk ska jag ladda mina batterier
dom är totalt urladdade nu känner jag
min andra goding Maja blir stor hon också
snart 10 månader
härmar massor av det vi säger & gör
stark vilja verkar även denna lilla individ ha :)
husvagns semester avklarad
2 dagar i Mora & 2 dagar i Orsa
besök i björnparken
tyckte om det jätte mycket
fast det kallar jag inte total semester
som kvinna & alfa hona är det jag som utfodrar o snyggar till i lägret
på Teneriffa kommer även jag att sätta mig vid dukat bord dagligen
det senaste nu är väl att jag försöker med isodietens hjälp tappa överflödiga kilon
får väl se hur det kommer att gå
har coach hjälp plus att jag just beställt en kokbok på nätet
måste nu försöka duna in
man vet aldrig vad dom små godingarna har för natt ideér
tack & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar