usa

usa

fredag 27 augusti 2010

feel good

nu är batteriladdningen nära
sen har jag minskat lite mer än 2 kg & 3 cm i midjan
det gör mig så nöjd & taggad att fortsätta
det låter inte så mycket
men det är mycket för min självkänsla
jag har lyckats börja ta mig åt rätt håll
ska ta i lite mer med hårdhandskarna efter semestern
& när jag fått mina inlägg så att jag kan promenera
utan smärta
sambon gjorde sista dagen som anställd idag
nu kör egna firman igång på heltid
inte så mycket som ett tack för alla år en gång
det är tacken det
nej usch för överklass
i morgon är det min dag för lite fix
borde egentligen sova nu så jag orkar med morgondagen
men jag drack kaffe allt för sent ikväll
så jag lär väl få vänta ett tag till på John Blund
alla runt omkring mig verkar ha träffat honom alla fall
tror också att jag bestämt mig för att ha fest när min 30 års dag står för dörren
ska fundera lite till kanske
nu ska jag lägga mig & deömma mig bort i mina köks drömmar
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar