usa

usa

söndag 22 augusti 2010

pain

de värker sååå i mina fötter
har städat, tvättat & lagat mat precis hela dagen
då får jag sjukt ont i fötterna
men på tisdag ska de bli en början på en lösning för det
förr i tiden var jag riktigt pedant
städa städa städa
men med två små flickor har jag nu fått lära mig
att ta det som det kommer & lägga pedantheten på hyllan
dagligen springer jag ju & plockar efter ALLA familjens medlemmar
försöker dammsuga så ofta jag hinner & kan
ca en gång i månaden brukar jag vilja göra allt det där
UTAN att få lov att avbryta för matning & läggning & så
varje gång dom senaste gångerna har de grymtats
om att gräset måste ju klippas
nu undrar ju jag VARFÖR måste det ske
just den dagen jag vill göra något i hemmet ifred
lagomt att man ska springa runt & känna stress & ha dåligt samvete
för att man vill ha rent & ordning
jag tycker också att det är fint när gräset är klippt
det har faktiskt högre prioritet än städning nu för tiden
sen kommer vintern
då måste de skottas & sopas snö just på dessa dagar
jag börjar kunna det här nu
när man blir omkörd av dammråttorna när man går över golvet
DÅ tycker jag att man ska dammsuga alla fall
men det är min syn på det hela
alla tycker ju olika
viktnedgången funkar sådär
jag behöver ju motionera för att det ska bli resultat
men jag får ju som sagt sååå ont i fötterna
jag har lagt om kost
inte fikat eller ätit smörgås på flera veckor
mer grönsaker på tallriken
jag är på gång men det är inte till 100 än känner jag
ska köra hårt efter semestern när batterierna laddats
sambon kör sista veckan som anställd
sen blir det eget för hela slanten
GRÖNBERGS
väg mark maskin
han har varit egen i kombination me anställning sen 12/10 2009
men nu blir det bara eget i fortsättningen
mycket spännande, önskar han all lycka
kommande vecka är fullspeckad
så det är väl bäst att krypa till kojs för att orka med
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar