usa

usa

söndag 29 oktober 2017

Tramway

morgonen började inte med solsken
vår minsta solstråle hade en riktigt dålig morgon
när vi käkat frukost
inväntat stormen att lägga sig
drog vi ut på tur
tramway blev dagens åk
en linbana högt upp i det blå
en 4 km lång tur
högsta tornet på väg upp är 69 meter högt
inget för den höjdrädde
riktigt mäktigt





 

uppe på toppen blev det lunch time så lägligt
jag käkade lax som var riktigt god
grabbarna kollade in en film
nånting om hur allt började och blev till
vi tjejer strosade runt lite
njöt av utsikten
jag vet inte vad som va värst
att åka upp eller ner


 

efter det blev det lite shopping
tjejerna spenderade lite av sina pengar
glasspaus innan hemfärd igen
Coldstone icecream
du väljer smak på glassen
väljer tillbehör
sen bakas det in i glassen på en kall sten
mums filibabba
min mage tyckte dock inte om det
hjärnan ville mer än magen
så jag blev ganska illamående

väl hemma i huset igen
alla tre barn ;) hoppade i poolen direkt
själv slappade jag på land
hemgjorda hamburgare & go drink till middag



sen blev det tack och god natt

see you
// Anna //






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar