usa

usa

måndag 30 oktober 2017

Hemmavid!

inte mycket till action idag
tjejerna hann dock göra ett till slime före frukost
clear slime


underbart att äta frukost ute under palmerna
i bara bikinin
tycka att det är lite svalt
klockan är då 9:00 och redan 25 grader varmt


våra vänner som inte är soldyrkare drog ut på tur
familjen Grönbergs stannade vid poolen
tyngsta beslut som tagits idag är
orkar jag resa mig från solsängen
för ett svalkande dopp i poolen
jobbigt värre liksom
tur man vet skillnad på stunderna i livet
passar därför på att njuta
eftersom jag vet att alla dagar ser inte ut så här



vi har funderat på om Elwira retat oss
hon har sagt vaa hela tiden
nej då...mega vaxpropp i båda öronen
när alla var duschade och klara
drog vi iväg för att äta middag på restaurang
god mat men halv knackig service
jag åt en stek med broccoli & ost
gissa vad Elwira åt...Chicken fingers
mycke kyckling den här resan
in på en affär med apoteksvaror
köpte typ revaxör
så nu ska väl ungen sluta säga vaa:))
hemma efter middagen avnjöt vi en lemon drop
till ljudet av poolens vattenfall
lite hysteriskt ljud...
men ändå mysigt
att sitta ute i shorts sent på kvällen


tjejernas drinkar är såklart alkoholfria

med det säger jag 
god natt från andra sidan
god morgon till er där hemma
// Anna //








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar