usa

usa

måndag 12 december 2016

När orken är slut

när det tar slut både inuti och utanpå
det finns en anledning till att jag inte jobbar
nej...det är inte av lathet
jag är en väldigt social människa som älskar att jobba
att ha kollegor och att jobba i team
att ha någon att skratta och skoja med om dagarna
men det funkar inte just nu
har flytt alldeles för många år från mina inre känslor
nu är det dags att verkligen ta itu med det
vet bara inte riktigt vart jag ska börja
i morse körde jag Maja till skolan
striden hade redan börjat hemma
hon ville inte till skolan och på bad idag
gråtandes kliver hon in i bussen
när jag kom hem värkte mitt inre
mina armar va tunga och värkte
att jag inte kan ha min älskade dotter i mina armar
jag vet inte vad jag ska göra snart
jag börjar med att ta en powernap
då borde jag va pigg nog att klara eftermiddagen

kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar