usa

usa

onsdag 7 december 2016

Lite av varje!


helgen har bestått av lite advent fix
vi kollade till stugan
där upptäckte vi att nån varit nödig allt för nära våran tomtgräns
sägs att nöden inte har något lag
men det vete sjutton
man kan väl gömma äcklet efter sig
Bildresultat för bajs

på söndag väntades en överraskning från Nisse
bio besök med alla kusiner
Pettson och Findus Juligheter
en mysig film inför jul
barnen va lite bråkiga under dagen
så Nisse tog ett break och bara satt och lyssnade på oss
inte ett brev på ett par dagar
men nu är han igång igen ;)

förkylningen har tagit tag i största delen av familjen
Elwira har varit hemma från skolan
Ronny har varit hemma för han har bihåleinflamation
Maja va till skolan två dagar sen snorar hon nu
jag va med henne på bad i Vansbro i måndags
tisdag träffade hon skolkuratorn
hon kom hem från skolan och jag upplevde henne fjäderlätt
måtte detta vara vändningen
fortsättning följer...

själv har jag tagit ur stiften i magen
så skönt att dom är borta
bara lite tejp nu ett tag
så det är alltså två veckor sen jag opererades
jag står just nu still i vikt vilket är bra
jag försöker introducera mer mat i vardagen
men jag har fruktansvärd idetorka
jag har köpt kokboken Mat för Liv och Lust
hoppas på att få igång matlagningen igen

idag har Annas Hårvård haft fria händer i mitt hår
har ingen bild just nu men jag kanske bjussar på en senare

kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar