usa

usa

onsdag 19 mars 2014

Onsdag

morgonpigg tös som var lite tjafs sugen 06.00
inte min melodi...
men det är bara att gnugga ur ögonen & pallra sig upp
barnen åt frukost på dagis & jag på jobbet
när jag bar in bilbanan på jobbet blev det jubel :))
vi har färglagt lite häftiga bilar & satt upp
sen har vi fixat lite hus
gjorda av mjölkförpackningar med färgat papper
kul att få igång barnen
det räcker ibland att man bara sätter sig
börjar med lite pyssel
så är barnen inte sena att hänga på
slutade klockan 15
slirade hem & hämtade barnen
det snöar för full & jag hade inte den bästa bilen idag
mannen blev utringd på plogning direkt vi kom hem
barnen grymtade lite..
- varför får vi aldrig ha pappa hemma
ja det är baksidan av entreprenad branschen
det blev pannkaka till middag
det går alltid hem hos barnen, dock inte min favorit
en dusch & lite tv tittande med barnen
sen var det läggdags
jag kollade på tunnelbanan på femman
mycke knasigt folk finns det allt
strax läggdags
i morgon gör jag veckans sista arbetsdag
middag i Björbo där det firas 30 års dag i morgon
 
kram Anna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar