usa

usa

onsdag 5 mars 2014

Möblering!

ja att möblera om & fixa det är vad jag gillar
på jobbet idag har jag fixat
möblerat om & rensat
när jag slutade hämtade jag barnen
vi åkte till mamma
gissa vad vi gjorde??!
möblerade om:))
hon har renoverat mitt gamla tonårsrum förut
där har hon sitt sovrum nu
det blev så himla mysigt
så jag måste bara gå in & känna lugnet där när jag är hem
sen är hennes gamla sovrum renoverat nu
så det rummet pryds av gamla skåp & möbler
blev också mysigt & hemtrevligt
flickorna sa att det blir som ett nytt hus :)
fixar man hos mor får man såklart middag där
köttfärlimpa & morots-stuvning
mmmmm så gott
hem duschade & tog kväll
i morrn väntas mini-os på jobbet
jag & en kollega kommer att ansvara för elden & grillen
ska bli spännande att höra hur barnen hade det i Nås idag
det har varit öppethus för de som ska börja i höst
det ska ju alla"mina" barn
till kvällen i morrn väntas vattengympa
ha det gott folket :)
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar