usa

usa

fredag 14 mars 2014

Fredag!

 
 
ja ha då var det fredag igen
flickorna fick vara med mor & jag åkte till jobbet
var bara en kortis, planering på tre timmar
det var lagomt efter veckans sjukdagar
som inte är riktigt över än
jag är på benen men skrovlar lite
Elwira snorar & hostar
Maja hostar, snorar & hade feber ikväll
så morgondagen blir det nog inte mycket gjort
jag hamnade på sofflocket vid mor
drömmarna snurrar i skallen
jag vill så mycket hela tiden
jag vill få utlopp för mina önskningar
vissa skulle faktiskt kunna slå igenom nu, snart, framöver
drömmer vidare..
för det kostar inget & det ger balsam för min själ
mat på pizzerian
var jätte längesen vi åt där
det var jätte gott
sen åkte vi hemåt & gjorde ingenting
jag svängde in på shell & köpte mig, bara mig, fredagsgodis
senaste numret av Drömhem & Tädgård
en chokladkaka, marabou, Mmm
 
 
Let´s dance rullar på tv
jag skulle vilja kunna dansa
tänk va roligt att gå på dansskola & lära sig alla möjliga danser
vilken motion
rolig motion dessutom
tjah...nu bodde man på fel ställe igen
ja ja...jag fortsätter att dansa hemma i köket...själv ;)
 
 
 
 
kram Anna
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar