usa

usa

fredag 7 mars 2014

Friday I´m in Love

det var baske mig skönt att ha vattengympa igår
men jag var så trött...gäspade hela passet tror ja
uppe med tuppen idag
körde Elwira till skolan
sen åkte jag & Maja upp till gymmet
45 min styrka & 30 min kondition fick det bli idag
hem & duscha av svetten
köttsoppa till lunch
sen tog jag mig en tupplur med Maja
Elwira kom hem från skolan
med en attityd värre än en tonåring
puh...
ungen är knäpptyst i skolan men hemma stormar hon ut
ja det är väl bra att hon är snäll i skolan
tacos på menyn
efter middagen åkte vi över till möbeloutlet & tog en titt
fika hos mannens farmor & farfar
nu ett glas vitt & lite torrostade nötter
till Let´s Dance
 
önskar er alla en trevlig helg
kram Anna

3 kommentarer:

  1. Kul att prata med dig igår! Du såg så pigg och fräsch ut!

    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Åh tack :) Ja det var najs att talas vid, efter min stora förvåning :P hahaha!!

    SvaraRadera
  3. Ja du bjöd på dagens skratt! hahaha ;)

    SvaraRadera