usa

usa

onsdag 26 maj 2010

Närsjö runt :)

ja tänka sig, ja gjorde det
cykelbingo runt Närsjö med Elwira, Veronica & Oscar
det blev en tur på ca 1,4 mil
det är bra gjort för att vara jag
hoppas det är fint väder nästa onsdag med för då blir det en tur de med
synd bara att jag inte kunde motstå pringlesen när ja kom hem
kommer jag någonsin att lyckas gå ner i vikt??
började dagen med att lämna Elwira till dagis
när Maja sovit har jag städat & grejat på gården
men burr va kellt det varit
det är då bara solen som värmer
farfar fick hämta Elwira på dagis
Maja sov som skönast då
men det gör inget att han får vara lite farfar också
när jag & Elwira kom hem från cyklingen möttes vi av en febrig Maja
hoppas det bara är något snabbt övergående
borde ta & krypa till kojs nu
till helgen ska ja & mina små flickor åka till Sunne
hälsa på bästaste humlan
pappan i huset åker på maskin expo
natti natti alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar