usa

usa

tisdag 25 maj 2010

känner mig nöjd

känner att saker o ting faller på plats igen
efter en lång, mörk o isolerande vinter
jag är som en blomma som blommar ut när solen o värmen kommer
idag har jag o Maja varit till Cecilia o Alfred
Maria o Signe, Hanna, Arvid o Sigge var också där
det är så trevligt att träffa mammor som är i samma livssituation
upptäckte att Maja kan sitta utan stöd
en o annan tipp blir de ju
tänk va fort tiden går
det har jag verkligen insett sen jag fick barn
hämtade Elwira på dagis
dom hade haft skattjakt idag hos Camilla
är så himla roligt att höra på Elwiras berättelser
hon vet oftast bäst enligt hennes mening
tänk att man kan älska så himla mycket som man gör med sina barn
Elwira bakade med modellera
Maja sov
jag lagade mat
pappan i huset kom hem lagom till maten va klar
alla gick sen ut o fixade på gården
älskar när vi är ute hela familjen tillsammans o fixar
tycker nog att de va aningens kallt ute idag
mormor o morfar kom på kvälls-macka
barnen sover nu
jag ska göra desamma alldeles strax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar