usa

usa

söndag 7 juli 2013

Dagen vi väntat på!

igår hade vi en hemmafix dag
jag oljade trapp
mannen fixade med kommande balkongräcke
grillat till kvällen
sen kom mannens kusin & slog följe ner till Storänge
minnesmatch för Fezz & Stajben
riktigt mycke folk i rörelse
riktigt trevligt
jag & C gick till pizzerian när matchen var slut
fälfyllt & trevligt
 
idag är dagen vi länge väntat på sol, bad & båtåkning
 


farmor & farfar ringde & ville ha badsällskap
jag & mannen åkte efter med båten lite senare
till & med jag har badat idag
jag har inte badat på 4 år i svenskt vatten
kan väl inte säga att det var superskönt
men svalkande va de ;)
solsveda & trött som satan nu på kvällen
hoppas att morgondagen bjuder på lika mycke sol
då blir det nog en tur till playan för mig & flickorna
 
Carpe Diem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar