usa

usa

tisdag 6 augusti 2013

sommaren vi minns

en fantastisk sommar slår snart om till sensommar
semestertider börjar gå tillbaka till vardag
med allt vad det nu kan innebära
för egen del har jag ingen plan än
så jag fortsätter att kalla det semester :)
eftersom jag lagt störst vikt på att "bara vara" denna sommar
har bloggen halkat efter
så jag tänker bjuda på bilder från tiden som gått

 
mannens första semestervecka snickrades det balkong
 
 
sen har det blivit myckte sol & bad
övernattning i husvagn & stuga
 
först övernattade vi vid mors smultronställe
blåbärsplockning, kortspel & korsord

 


 
sen var det bara hem & tvätta & packa om för nästa smultronställe
 
 
 
umgåtts med dom som jag tycker om allra mest

 

magiska kvällar
 
 
 
underbara dagar
 

 

 hela familjen har laddat batterierna
detta var precis vad vi behövde
 
 

 

 vi testade bassängen i Björbo också
 


men Bysjön toppar det mesta
 



 
fika på Ryggåstugan


 
 
 Vi gick Sagostigen
 
 
Vi har varit på beachparty i Nås & Mando Diao i Dala-Floda
 
här ser ni queen of beachpartyt :)

 
Mando Diao

 
 
hoppas ni haft en lika underbar sommar som jag
god fortsättning på sommaren gott folk
många kramar
Anna

 
 
 
 
 
 

 


2 kommentarer:

  1. En supersommar Anna! ... fina bilder har du också tagit!

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen underbart med så mycke sol & värme! Precis vad en trött kropp & själ behöver :)

    Kram!

    SvaraRadera