usa

usa

torsdag 25 november 2010

snart lucia

ja snart är det lucia
lägger in en bild redan nu på våra fina lucior
lucia dagen firar jag & min sambo 5 årig förlovningsdag
kanske vi skulle ta & göra något tillsammans då
men det är ingen idé att bestämma något allt för långt före
det brukar alltid bli snö om vi bestämmer något
fick ett biobesök & middag att ta ut när jag fyllde år
är väl kanske passande att ta det då
men då måste man ha barnvakt också
inte alltid det lättaste
fånt vi si då
på fredag kanske jag & Elwira ska åka & titta på lite hockey
morbror spelar match hemma i Björbo
få se hur hon vill
de skiftar stort i viljan
Elwira har trappat ner på middags sovningen
så nu mer har vi en tiger här hemma
hjälp vilket humör
vilka fasoner hon lagt till med ibland
igår spottade hon på diskmaskinen helt oprovocerat
jag blir helt slut
barnuppfostran är nog den tuffaste biten i livet
Maja hon tål inte en motgång
grinar direkt
storasyster älskar att retas
längtar redan till tonåren...NOT!
få se vad helgen bjuder på då
om tillfälle ges måste ja väl adventspynta lite
ingen idé att hoppas för då blir det snö
nu ska jag ta tag i bokföringen
så att det blir någon lön denna månad
måste också kolla mina föräldradagar
tyvärr räcker dom ju inte i all oändlighet
ha en bra dag gott folk
Over And Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar