usa

usa

söndag 28 november 2010

ölkorv

är uppväxt på korv
har en riktig korv-pappa
men...har aldrig tidigare i mitt 30 åriga liv smakat ölkorv
förrän i somras
mmm va gott det va
tillsammans me nötter
så nu sitter jag här på helgens sista stund & käkar ölkorv & nötter
ensam...
eftersom vädergudarna förbjuder helgmys
fredagkvällen tillbringade jag & Elwira i Björbos ishall
lördagen advent städade & pyntade vi lite
idag har jag & tjejerna varit hos mor & far
Elwira följde med mormor till kyrkan på advents konsert
men de va inge kul sa hon
älskar att jag & min familj kan komma & gå hos mina föräldrar som vi vill
man kan komma dit i tid & otid
lägga sig på soffan & bara vara
säga att man är hungrig & då får man mat
va skulle jag göra utan mina föräldrar
det är inte alla som kan göra som jag kan hos sina föräldrar
så jag är lyckligt lottad som fått mina "päron"
i morgon blir det ytterligare ett 1 års kalas för mig & Maja
Elwira ska få vara med mormor & åka skidor
nu är det dags att säga
GoD nAtT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar