usa

usa

fredag 26 oktober 2018

On the road again!

i natt har vi alla sovit gott
kanske för att Holy Bible legat bredvid sängen

jag var den första att vakna 08:00
vi fräschade till oss & sen blev det frulle på Starbucks
checkade ut från hotellet & begav oss
vi ändrade våra planer
plan ett var att spendera dagen i Las Vegas för shopping
lantisar som vi är var vi nöjda av myrstacken
så vi drog oss mot Phoenix
en ca 5 timmars biltur
första pit stop var vid Hoover Dam
behöver väl egentligen inte skriva att den var gigantisk
Everything is bigger in America

 


lunch stop i Kingman
vi fann den absolut snyggaste Peterbilt
som dessutom kördes av en blond kvinna 👌


Ronnys lunch idag på bilden nedan
efter att alla var mätta & nöjda fortsatte vi turen hemåt


ett till stopp innan vi var hemma igen
dags för kaktus fotografering

 


vad jag är svag för i Amerika...
Peterbilt lastbilar & gamla pick ups


skyltar av olika slag
tycker deras nummerplåtar på bilarna är snygga
det berättar vilken stat du kommer ifrån


på min första USA resa började jag samla basebollar
då tänkte jag en för varje stat jag besökt
nu har jag tänkt om & samlar från speciella saker utöver staterna


gissa vilka som hoppade i poolen innan vi andra hunnit in?!
packade upp och trvättade
sen blev det tacos till middag

with love ❤
Anna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar