usa

usa

tisdag 1 september 2015

Senaste sju dagarna!

tänkte uppdatera lite smått varje dag
men jag har arbetat som en hel karl
varit ensam med flickorna hela veckan
så jag har inte orkat vara vaken och bloggat
jag har blivit erbjuden jobb och tackat ja
barnskötare på förskolan Skogsgläntan
 
kommande tvättstuga har fått färg i taket
matta på golvet
 
 
 stora rummet har fått väggarna avklädda
timret blir framme på två väggar 
 
 
 taket i stora rummet har fått halva skrapat
sen strejkade höger arm

att jobba med armarna i taket är påfrestande
så jag startade rivning i köket
det mesta är nu utrivet, diskbänken kvar
  
 
 
det finns en plan för köket ;)
ett fönster ska bytas ut mot dörr
vedspis och skafferi ska in
öppna upp en vägg
maten lagas i köket och äts i stora rummet
 
Ronny kände inte igen sig när han kom hem på torsdags kvällen ;)
 
helgen spenderade vi vid vårat smultronställe
tjejerna badade trots att det var kallt i vattnet
 

 
 månen var fantastisk båda kvällarna
 
idag har jag gjort första arbetsdagen
på eftermiddagen var vi på en föreläsning om Babblarna
så nu ska vi arbeta med språkutveckling
med hjälp av Babblarna
 
dags att slå igen mina blå
så jag orkar med morgondagens uppgifter
 
take care
// Anna //
 
 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar