usa

usa

söndag 27 september 2015

Helgen som gått...

fredag
en ganska lugn dag på jobbet
efter jobbet åkte jag till Hjärtats rum
köpte en kärleksgåva till våra vänner som vi sen åkte till
chiligryta med baguett och chips
det svettades i hela kroppen av hettan
men det var verkligen kanon gott
det blev en ganska tidig kväll ändå
vi var alla fredagströtta
 
lördag
i sista minut bestämde jag mig för att sälja grejer på loppis
sålde ganska mycket grejer och fick in 1100k kr
så jag är jätte nöjd
det enda som var jobbigt var en utländsk dam
hon och hennes barn plockade med allt
gick runt och sa att dom kommer snart
och vips så var ett par skor borta
men jag gav mig inte förrän skorna va tillbaka
sen kom och gick hon under hela dagen
hon ville ha det mesta gratis
eller pruta på redan billiga grejer
sen ville hon att jag skulle köra hem allt hon handlat under dagen
man kan faktiskt inte pruta på en krona tycker jag
det är redan billigt ;)
Ronny har jobbat hemma hela helgen
så det tar sig sakta men säkert
på kvällen fick vi middag hos svärisarna
jag fick en födelsedagspresent
mys i soffan med flickorna innan det var god natt
 
söndag
Ronny har fortsatt med golvet
stora  rummet och hallen är  i stort sett redo för golvvärmen
jag har grundat timmer väggen som ska målas
tyvärr tog färgen slut innan jag var klar
tvättmaskinen har retat gallfeber på mig
det går inte att få upp luckan
maskinen är full i tvätt
hade fyra tvätt högar till
som min snälla mor tog hand om dom ;)
i morgon väntas ikea och beställa kök
spännande!!
 
take care
//Anna// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar