usa

usa

lördag 2 maj 2015

Kalas hela dagen lång

ja idag har det varit kalas för hela slanten
nöjd åtta åring :)
 
efter allt kalasande åkte vi till Fänforsen och åt middag
massa Nåsfolk där
saknas något i Nås...som vanligt
när vi var klara åkte vi hem till byn igen
tog med oss fam. Enström för en visning av vårat smultronställe
åh vad jag längtar dit nu
väntar på solcell på husvagnen innan vi ställer upp den vid Bysjön
 
hem och softa lite innan det var dags att sova
grubblar lite över syskonkärleken...
skulle kunna slita mitt hår över deras osämja
en retas och den andra skriker
fast jag vet att jag och min bror va lika
men till vilken nytta då
puh...
föräldrarollen är inte alltid lätt
man får väl trösta sig med att det finns likheter i fler familjer ;)
 
tack & god natt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar