usa

usa

söndag 10 maj 2015

Helgen har passerat!

ja i fredags blev det thaimat i Floda
glass till efterrätt i Björbo
tv mys på Sveden innan läggdags
 
lördag var ju fantastisk fin
Ronny snickrade på dasset som ska till Bysjön
jag drev omkring här hemma och bara mös
ringde lite samtal som festfixare
Ronny kallar mig numer Bert Karlsson
smickrande?! nej inte värst :))
men det blir baske mig bra om vi får igenom det
styrelsemöte på måndag kväll
då ska vi framföra våra förslag
lördagen avslutade vi med goda vänner
grillad kyckling på menyn
lite frågesport och många skratt innan kvällen tog slut
 
söndag vaknade vi till regn
men det gjorde inte så mycket
jag städade på altan
Ronny fortsatte med dasset
senare på dagen tog jag och Dundra en tur till Björbo
mötte upp C och hundarna
dom fick springa i ett grustag upp och ner
hit och dit
då jäklar bygger dom muskler
hemgjord pizza på menyn till kvällen
 
i morgon ska det städas igen
campingens stugor
mycke ideellt arbete finns det ;)
 
hoppas din helg har varit lika bra som min
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar