usa

usa

fredag 14 januari 2011

Utan dina andetag...

det tycker jag är en fin låt
den spelades på Lets Dance ikväll
annars är jag lite seg på att uppdatera mig här på bloggen
det är så mycket annat än bloggning när man är småbarnsmamma
nu på kvällskvisten fick jag ett mail som fick mina tårar att rinna
en bild på Jens med en fin text bredvid
kom från moster Gunilla
uscha mej vilken tragedi
dom ska leva med sorgen & saknaden resten av sina liv
krävs styrka för att orka
på hemmafronten har vi köpt panelskivor
som satts i trappen
mellan varje trappsteg
steget är träfärgat
skulle försöka få hit en bild från mobilen
men det slutade med att ja skapade en mobil blogg tror ja
ni hör ju själv vilket snille jag är
har i alla fall skickat iväg ett cv idag
per post så det borde komma på rätt ställe
nu är det dags att krypa till kojs
kram & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar