usa

usa

måndag 13 september 2010

måndag

idag är vi tillbaka till vardagens rutiner
ganska bra alla fall
Elwira är tillbaka på dagis efter lång ledighet
hon har börjat på en ny avdelning
hon har blivit stor
Maja är krasslig
feber, ingen röst & tycker att allt är jobbigt
jag har ändå lyckats fixa lite i trädgården
lagat mat
haft trevligt besök
duschat
tv mys
ringde o ville va med på kalligrafi kurs
men min tidigare tvekan hade gjort att det va för sent nu
står på reserv lista ifall det blir en till
sen på onsdag får jag mina inlägg till skorna
hoppas då att det blir bra för mina fossingar
ska då börja promenera igen
börja på gympa
jag önskar att jag kan hålla i detta med vikten hela vägen nu
dags att avrunda
Maja gråter
som hon gjort många kvällar nu
hoppas bara att hon inte väcker storasyster
sov gott
nAtTi NaTtI

2 kommentarer: