usa

usa

onsdag 22 september 2010

hipp hipp hurra

de säger jag till mig själv
i morgon firar jag min trettionde födelsedag
kollade mig i spegeln
tänkte om de va nåt som förändrats me åren
ungdomsåren är ett minne blott
min kropp har förändrats
tyvärr till det sämre
men det jobbar jag ju på nu
ja tänkte också på hur livet såg ut för 15 år sen
fnissade lite för mig själv
är glad för det jag har idag
två super fina flickor som jag inte kan leva utan
ja ja de är nog inte så märkvärdigt att fylla 30
men fira det ska jag :)
i morgon blir det lite fika
mina föräldrar, svärföräldrar & Ronnys farmor & farfar kommer
på lördag satsar vi lite hårdare
då blir det kalas med släkt & vänner
har köpt mig nya kläder
vill känna mig fin på "min" fest
barnvakt fixad
mor ska ha båda flickorna
första gången Maja sover borta
det går väl säkert väldigt bra
det jag oroar mig mest för är att Elwira styr & ställer för mycket
när hon är med mormor är det tyvärr hon som bestämmer
men det blir säkert bra i slutändan
bäst att krypa till kojs
mycke att göra på kort tid
så det är bäst att va pigg
Over And Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar