usa

usa

söndag 4 juli 2010

svetten bara rinner :)

gudars va gött jag mår när det är sommar & fina dagar
skulle vilja ha ett eget smultronställe att fly till när vi inte vill göra något hemma
en sommarstuga eller varför inte en husvagn
sommarstugan skapar säkert nya "måsten" me fix & så
en husvagn ger en frihet & möjlighet till många smultronställen
har så svårt att bara koppla av hemma
när man ser allt som skulle varit klart för längesen
tiden på dygnet räcker inte till helt enkelt
idag har jag städat efter min sambo
när han renoverar stökar han till, vilket är helt normalt
men när det blir nog stökigt så går han där ifrån & påbörjar istället nåt nytt
så nu hoppas jag att han får ny lust att slutföra altan jobbet
har skurat verandan inför målning
det skulle varit gjort för 4 år sedan
få se om det blir helt klart nå i år då
vi har sagt nu att vi MÅSTE göra klart alla påbörjade projekt innan nya påbörjas
får väl se hur bra det gått när sommaren är slut
i morgon är det ny vecka med nya möjligheter
en helt oplanerad vecka som vi får se vad har att erbjuda
har massa saker jag skulle vilja göra
men som kan bli för krångliga att göra tillsammans med barnen
så det får vänta till tillfälle ges
tackar nu för idag & säger god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar